Strony

26 maja 2016

#2 Kogo warto obserwować na Instagramie?

Witajcie. Dziś przyszedł mi do głowy pewien pomysł. W tych czasach prawie każdy używa instagrama, dodaje selfie, pokazuje swojego psa jak leży. Instagamowiczów można podzielić na kilka typów, Jedni dodają zdjęcia o jednej tematyce, pokazują otwarcie swoją pasję,inni nie mają pomysłu na zdjecia, lub dodają tylko zdjęcie chmur, nóg, doniczek. Są ludzie bardziej kreatywni, a inni wzorują się drugą osobą. Jednym zależy, aby ilość obserwatorów wynosiła wiecęj niz ma pieniędzy w portfelu, a niektórym zupełnie to nie przeszkadza, w sumie  to tylko liczby, które pokazują u ilu osób wyświetli się na głównej stronie twoje jpg. Można wymieniać w nieskończoność zalety i wady instagrama, ja osobiście od czasu do czasu lubię dowiedzieć się kto gdzie spędza weekend, albo co jadł na kolacje.W tym poście chciałam przedstawić kilkanaście kont które według mnie zasługują na follow.


1.FPIEC

                                        


2. MAKEUP.FEED



3.GUTKAA





 4.ARETA




5, JEMERCED




6.BUZZFEED





 7.WERONIKAZALAZINSKA




 8. APOLONKA



A WEDŁUG CIEBIE KOGO WARTO OBSERWOWAĆ NA INSTA? 
:)




19 komentarzy:

  1. Dodałabym jeszcze Maffashion: dodaje cięgle ciekawe zdjęcia, ma świetny, oryginalny styl. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe profile ^^ Wszystkie mi się spodobały, więc chyba zacznę obserwować ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko 2, 4, 5 i 7 instagram, dodatkowo bardzo lubię @aliencreature ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ma bardzo ciekawego insta,Dzieki za polecenie! :)

      Usuń
  4. No ładne te instagramy. Ja po prostu lubię dodawać swoje zdjęcia :) Zapraszam na swojego : https://www.instagram.com/viqsaaa/

    + Zapraszam na konkurs u mnie WYGRAJ POST PROMUJĄCY

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ładne są te instagramy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko kilka Twoich propozycji :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Aretę, jej siostrę także:)
    Ciekawy post;)


    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Jeśli podasz ceny wszystkich produktów, zaobserwuję Twój blog:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia Jessici Mercedes! Obserwuję jeszcze Paulę Jagodzińską, Jestem Kasię oraz wiele wiele więcej :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym dodała jeszcze maffashion, Josha pecka i Abstrachujów ;)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/31052016.html

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubię obserwować alexsiren :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnie, najczęściej blogerki i blogerów :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń