Strony

24 maja 2016

#1 Co ja tu robię?

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu. Pewnego wieczoru wpadł mi do głowy pewien pomysł, przeglądając  instagrama pomyślałam sobie czemu tak nie rozwijać swojej pasji modowej, i nie założyć bloga. Tym bardziej ,że jest prawie koniec roku i do książek bardzo rzadko zaglądam. Mam  kilkanaście  blogów do których często zaglądam, przejrzałam tysiące postów ii sama zaczynam przygodę z blogowaniem. Będę starała się nikogo nie zanudzić, tematy będą różne różniaste. Spróbuję aby ten blog był trochę inny niż wszystkie.Kolejny post za kilka dni. Życzcie mi powodzenia :)  



8 komentarzy:

  1. Witamy w blogosferze. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Obserwuję na dobry początek i będzie mi miło jeżeli zrobisz to samo :)

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      również Cię zaobserwowałam :)

      Usuń
  2. wydajesz się być kreatywną i ciekawą osobą, więc tego również życzę Ci w blogosferze :)
    jak masz jakieś pytania w sprawie wyglądu bloga to pisz, może bym w czymś pomogła
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, życzę powodzenia, inspiracji i duzo pomysłów..Sama od niedawna mam bloga i ciesze się, że go założyłam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! Będę zaglądać :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Nie ma sprawy,juz sie za to biorę ;)

      Usuń